پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

تغییرات دفترچه ثبت‌نام و انتخاب‌رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته، ثبت‌نام مجدد در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی و ویرایش اطلاعات در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مورخ ۲۹ خرداد سال ۱۴۰۱ و اطلاعیه‌های مورخ ۵ تیر و ۴ مرداد ۱۴۰۱، ضمن اعلام تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به شرح ذیل (اصلاحات، رشته‌محل‌های جدید و غیره) به اطلاع می‌رساند داوطلبان می‌توانند از روز سه شنبه ۱ شهریور تا جمعه ۴ شهریور سال ۱۴۰۱ نسبت به موارد زیر اقدام کنند:

۱. داوطلبانی‌که در مرحله اول (۲۹ خرداد تا ۹ تیر سال ۱۴۰۱) اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله می‌توانند با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و تغییرات آن نسبت به «ویرایش فهرست انتخاب رشته‌محل‌ها» و «اطلاعات ثبت‌نامی» خود اقدام کنند.

۲. داوطلبانی‌که در مرحله اول (۲۹ خرداد تا ۹ تیر  سال ۱۴۰۱) اقدام به ثبت‌نام نکرده‌اند در این مرحله صرفاً مجاز به ثبت‌نام در مجموعه‌های ثبت‌نامی دارای شیوه پذیرش «صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی)» هستند.

در این مرحله امکان ثبت‌نام (جدید) در مجموعه‌های ثبت‌نامی با شیوه پذیرش «باآزمون» وجود ندارد.

📌فایل جداول اصلاحات و رشته‌محل‌های جدید مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ (مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۰) را از اینجا دریافت کنید.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ آغاز و تا ۱۴۱/۰۴/۰۵ ادامه یافت. داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته بودند می‌توانستند در پذیرش این مرحله ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، منحصراً در یک مجموعه ثبت‌نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند.

پذیرش در برخی رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت. دانشجویانی که شهریور یا بهمن سال ۱۴۰۱ فارغ التحصیل خواهند شد، باید میانگین واحدهای گذرانده تا پایان نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) را در تقاضانامه ثبت‌نامی درج کنند).

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...