چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

برای مهاجرت به کانادا کدام شهر را انتخاب کنیم؟

مهاجرت به کانادا

برای تشخیص بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل ، نیاز است که ابتدا شما با انواع اقامت در کانادا آشنایی داشته باشید. اقامت کانادا به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود. دسته اول اقامت های موقت هستند که در دسته بندی های مختلف و اهداف مختلفی قرار می گیرند. این دسته بندی ها شامل کار، تحصیل، ایجاد شغل، سرمایه گذاری یا شرکت در جلسات و سمینارها می شود. دسته ی دوم اقامت دائم هستند که افراد، کانادا را برای ادامه زندگی خود با اهداف مختلف انتخاب میکنند و میخواهند برای همیشه در کانادا زندگی کنند یا اینکه هر وقت خواستند به کانادا بروند و در آنجا ماندگار شوند. البته افراد زیادی در گام اول با ویزای موقت وارد کشور کانادا شدند اما بسته به شرایط و موقعیت خود توانستند ویزای دائم را نیز دریافت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایران کانادا در ارتباط باشید.

ویزا های موقت کانادا در دسته بندی مختلفی قرار می گیرند و مراحل اخذ هر کدام متفاوت است. در این بخش به شرایط اخذ انواع ویزاهای کانادا می پردازیم.

همه ما در مهاجرت به اولین چیزی که فکر می کنیم تامین آینده خود و خانواده مان و همچنین بدست آوردن جایگاه شغلی مناسب بسته به تخصص ماست. از این رو در تلاشیم کشور و مقصدی را برای خود انتخاب کنیم، که بتواند پاسخگوی نیاز های ما باشد و آینده خود و فرزندانمان در آنجا تامین شود. کشور کانادا یکی از گزینه های خوب برای مهاجرت محسوب می شود. در ادامه این بخش ما به بررسی هشت علت مهم پرطرفدار بودن مهاجرت به کانادا، خواهیم پرداخت :

  1. چون هم اقتصاد خوب و پیشرفته ای دارد و هم هر لحظه در حال رشد است.
  2. کانادا کشوری مهاجر پذیر است و افراد با قومیت و ملیت های گوناگون در آن زندگی می کنند.
  3. ویزای کانادا در زمره ویزاهای معتبر دنیاست و در رتبه ۱۶ جهان قرار دارد.
  4. تمامی شهروندان کانادایی تحت حمایت و پوشش خدمات بهداشتی و درمانی هستند.
  5. کشور کانادا در زمره بهترین کشورها برای تحصیل است و مدرک تحصیلی آن از اعتبار زیادی در دنیا برخوردار است.
  6. از نظر امنیت، کانادا در زمره امن ترین کشور های دنیا قرار دارد.
  7. زندگی در کانادا از کیفیت بالایی برخوردار است و شهروندان آن رفاه خوبی دارند.
  8. کانادا کشوریست که دارای مناظری دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوان و توریست پذیر است.

تورنتو پایتخت استان انتاریو است. این شهر یکی از شهرهای خوب و مورد توجه مهاجران می باشد. این شهر به دلیل وجود دانشگاه های معتبر و بین المللی دنیا در کانادا رتبه نخست را برای ادامه تحصیل دارد و در رتبه ۳۴ جهان قرار دارد. به دلیل ویژگی های زیادی که برای زندگی و تحصیل دارد مهاجران معمولا این شهر را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. از ویژگی های این شهر می توان به این موارد اشاره کرد:

  • وجود حمل و نقل عمومی و ارزان
  • وجود قیمت های مختلف از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت برای اجاره مسکن برای دانشجویان.
  • هزینه های تحصیلی مناسب تر نسبت با کشورهای هم رده خود در دنیا نظیر استرالیا، آمریکا و انگلیس.
  • وجود شغل های دانشجویی برای دانشجویان نظیر شغل های مترجمی، تولید محتوا، نگهبان شیفت شب و …

که همه این ها باعث شده تورنتو یکی از شهرهای مورد استقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل معرفی شود.

سومین شهر مورد توجه دانشجویان شهر ونکوور است که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا بهترین دانشگاه این شهر محسوب می شود. این شهر رتبه شانزدهم بهترین شهرهای تحصیلی را در دنیا کسب کرده و سالانه ۸۰ هزار دانشجو از سراسر دنیا برای تحصیل و زندگی به این شهر مهاجرت می کنند. در این شهر شما می توانید به دو زبان انگلیسی و فرانسه تحصیل کنید. وجود مناطق زیبا و گردشگری در این شهر باعث شده شغل های خدماتی زیادی برای دانشجویان بوجود بیاید که می تواند یک کمک هزینه ی تحصیلی برای دانشجویان محسوب شود. اما دلیل مهمی که باعث شده دانشجویان این شهر را برای تحصیل و زندگی انتخاب کنند وجود شرکت های فناوری بزرگ و بین المللی همچون مایکروسافت و آمازون است که این امکان را به دانشجویان می دهد که بعد از تحصیل در این شرکت ها فعالیت کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.