جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

۸ راز افزایش طول عمر باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ از نظر بی گزند

باتری سمعک زیمنس شماره 10

باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ و هشت راز افزایش طول عمر آن : اگر می‌خواهید سمعک به خوبی کار کند، باید از باتری‌ آن محافظت کنید ، کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای ماندگاری باتری آنها انجام دهید، در واقع شما با نگهداری صحیح ودرست از باتری میتوانید از خرید سمعک جدید خودداری کرده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

همانطور که می دانید برند زیمنس ( سیگنیا ) پرفروش ترین برند باتری سمعک در بازار ایران است و در بزرگترین سایت های فروشگاهی مانند سایت تجهیزات پزشکی بی گزند ، دیجیکالا ، ترب و ایمالز می توانید تهیه کنید

توصیه می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ حتما ویدیو زیر را مشاهده نمایید

برای مشاهده ویدیو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰

۸ نکته راجع به افزایش طول عمر باتری سمعک

  1.  به تاریخ انقضاء باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ دقت کنید.
    بسیاری از افراد هیچ دقتی بر تاریخ انقضاء باتری ندارند و می گویند وقتی باتری را خریدیم ۱۰ الی ۱۴ روز کار می کرد اما به آخرین باتری که رسیدیم ۵ روز بیشتر کار نمی کند و فکر می کنند سمعک خراب شده است در حالی که مشکل از تاریخ انقضاء باتری می باشد هر چقدر تاریخ انقضاء باتری سمعک طولانی مدت باشد عمر باتری بیشتر می شود پیشنهاد می کنیم باتری هایی که کم تر از ۶ ماه انقضاء دارند تهیه نکنید چرا که سریع خالی و باعث افزایش هزینه می شود.
    اگر قصد دارید آنلاین باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ تهیه نمایید حتما از سایتی خرید کنید که تاریخ انقضاء در صفحه محصول نوشته شده باشد یا از پشتیبان سایت سوال کنید اگر هم می خواهید به صورت  حضوری باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ تهیه کنید پشت باتری تاریخ انقضاء حک شده است.
  2. موقع تعویض باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ بهداشت دست را رعایت کنید
    هنگامی که مجبور به تعویض باتری سمعک خود هستید، شستن دست ها باید اولین قدم شما باشد. تمیز کردن دست ها قبل از دست زدن به باتری، از نفوذ چربی و کثیفی به باتری جلوگیری می کند چرا که چربی ها و مواد آلوده می توانند عملکرد باتری را تحت تاثیر قرار دهند و در واقع به سمعک نیز آسیب برسانند.
    با دست های خیس به باتری یا سمعک دست نزنید و قبل از دست زدن دستان خود را کاملا خشک نمایید.
  3.  بهداشت سمعک را نیز رعایت کنید
    شما باید سمعک های خود را تمیز کنید، زیرا تجمع کثیفی و موم گوش می تواند تاثیر واقعی بر نحوه عملکرد هر دستگاه داشته باشد و به نوبه خود بر عمر باتری تأثیر بگذارد. موم گوش، گرد و غبار و موارد دیگر روی سمعک جمع می‌شوند و از عملکرد خوب بلندگوها و پورت‌ها جلوگیری می‌کنند.
    این بدان معناست که ممکن است فرآیند صدا افزایش یابد و در نتیجه باتری آن زود خالی شود. مسئله ی مهم مربوط به تمیز نگه داشتن باتری است. اگر سمعک را تمیز نکنید و انگشتان خود را روی سمعک کثیف قرار دهید، ممکن است آن کثیفی ها را به باتری منتقل کنید.
    توصیه هایی را که بر روی جعبه ی سمعک وجود دارد را بخوانید تا به خوبی از سمعک خوبی نگهداری کنید.
  4.  دستورالعمل های ذخیره سازی باتری ها را دنبال کنید
    باتری سمعک زیمنس شماره ۱۰ در یک بسته ۶ تایی عرضه می شوند، بنابراین باتری های جایگزینی هم در آن بسته وجود دارد دستورالعمل های مربوط به نحوه نگهداری صحیح آنها را برای اطمینان از ایمن بودن آنها بخوانید.
    برخی از توصیه های رایج ذخیره سازی عبارتند از:
    • باتری ها را در دمای معمولی اتاق نگه دارید
    • باتری ها را از اشیاء فلزی مانند سکه یا کلید دور نگه دارید
    • پس از برداشتن زبانه و قبل از قرار دادن آن در سمعک، اجازه دهید باتری به مدت یک دقیقه بماند.
    اینها مراحل اولیه ای هستند که برای افزایش عملکرد و طول عمر هر باتری طراحی شده اند.
  5. سمعک را خاموش کنید
    هنگامی که از سمعک خود استفاده نمی کنید، حتماً آن را خاموش کنید. سمعک را در یک جعبه ، (ترجیحاً جعبه ی خود سمعک) قرار دهید و سپس درب باتری را باز کنید. این باعث می شود تا هر گونه رطوبتی که در داخل سمعک است خارج شود وبه افزایش عمر باتری کمک میکند ،اگر قصد دارید سمعک را برای مدت طولانی کنار بگذارید، باتری ها را به طور کامل خارج کنید.
    ۶. باتری های سمعک خود را فریز نکنید
    ممکن است شما یاد گرفته باشید که باتری ها را قبل از استفاده در یخچال یا حتی فریزر قرار دهید تا طول عمر آن را افزایش دهید. اما این در واقع تاثیر معکوس بر روی باتری ها دارد. در عوض آنها را در کشوی اتاق خواب خود نگه دارید.
  6. باتری را در مکان های مرطوب نگهداری نکنید
    کشو اتاق خواب شما مکان مناسبی برای نگهداری باتری است زیرا یکی از خشک ترین مکان ها ی منزل می باشد. سمعک ها و باتری را نباید در حمام یا آشپزخانه که در معرض بخار و رطوبت قرار دارند، نگهداری کنید.
  7. یک رطوبت گیر برای سمعک خود تهیه کنید
    اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید، برای جعبه ی سمعک خود و یا اتاقی که باتری ها را در آن نگهداری می کنید ، رطوبت گیر تهیه کنید، تا رطوبت باتری شما را خراب نکند.
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 3,86 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.