شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

ازبین بردن چروک صورت با خوردن پای مرغ

ازبین بردن چروک صورت

تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در ازبین بردن چروک صورت

ازبین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است. در این بخش یک راز مردمان چین و کره را برای ازبین بردن چروک صورت را برایتان بازگو می کنیم.

 

چروک صورت, چین و چروک صورت, رفع چین و چروک صورت, درمان چروک صورت, درمان چین و چروک صورت, ازبین بردن چروک صورت , رفع چروک صورت, از بین بردن چین و چروک صورت, ماسک برای چروک صورت, کرم ضد چروک صورت, جلوگیری از چروک صورت

 

کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند.

پای مرغ , ازبین بردن چروک صورت

پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است

 

مزایای مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.

برای داشتن پوستی صاف و سالم باید بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

کلاژن، پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد .

پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه چینی ها به مصرف پای مرغ است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...