سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آموزش تلگرام : ایجاد آلبوم تصاویر در تلگرام و سنجاق کردن پیام

در نسخه ۴.۵ تلگرام که به تازگی منتشر شد، قابلیت های جدید و جالبی اضافه شده ، که در این مطلب با آنها آشنا می شوید. مثلا امکان ایجاد آلبوم تصاویر بدون هیچ برنامه دیگری فراهم شده است.

 

 ایجاد آلبوم عکس در تلگرام    

ایجاد آلبوم تصاویر در تلگرام 

در نسخه جدید تلگرم می توانید چندین عکس را بدون هیچ برنامه اضافی انتخاب کرده و به صورت آلبوم برای کاربر مورد نظر ارسال کنید . آلبوم ساخته شده نسبت به تعداد تصاویر از نظر ظاهری تغییر می کند و بر روی هر عکسی که تب کنید می توانید ابعاد بزرگ آن را مشاهده کنید .

در ادامه به ویژگیهای دیگری که اضافه شده هم اشاره می کنیم .

 

ایجاد آلبوم تصاویر در تلگرام

از این به بعد با استفاده از بروز رسانی جدید (۴.۵) ، هربار که چندین عکس و ویدئو ضمیمه متن می کنید به صورت آلبوم با گروه بندی خاص ارسال می شود . هر آلبوم می تواند شامل ۱۰ عکس یا ویدئو باشد که به صورت ترکیب بندی و منظم ارسال می شود .

قرار دادن آلبوم عکس در تلگرام

ایجاد آلبوم تصاویر در تلگرام 

می توانید با انتخاب تصاویر آلبوم به صورت تک تک هر کدام را برای کاربر مورد نظرتان ارسال کنید .

سنجاق کردن پیام در بالاترین قسمت کانال

ایجاد آلبوم عکس در تلگرام

از این به بعد می توانید پیام های مهمی یا یک اعلان که دوست دارید کاربران آن را مشاهده کنند به بالای کانال پین کنید .

 

پیام‌های ذخیره شده

ایجاد آلبوم عکس در تلگرام

تغییر نام کلاود تلگرام به Saved Messages 

از این پس به‌جای ارسال پیام‌ها برای خودتان آن را برای بخش Saved Messages ارسال خواهید کرد تا بتوانید در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر بخش کلاود تلگرام به Saved Messages تغییر نام داده است. اگر دقت کرده باشید شما می توانستید برای خودتان پیام ارسال کنید که عنوان این بخش به Saved Messages تغییر پیدا کرده است .

 

جستجوی پیشرفته

تلگرام در آخرین بروز رسانی خود الگوریتم جستجو را کاملا ارتقا داده است . از این به بعد به راحتی می توانید کانال های عمومی و ربات ها را با عنوان آنها نسبت به محبوبیتی که دارند جستجو کرده و تلگرام هم نتایج محبوب بین کاربران را در ابتدا لیست می کند .

تغییر نمایش عکس پروفایل

ایجاد آلبوم عکس در تلگرام

مشاهده تصاویر پروفایل به صورت اسلایدشو

از این به بعد هنگام مشاهده تصاویر پروفایل دیگران می توانید به صورت اسلاید شو یا آلبومی عکس های نمایه را به صورت ساده تر مشاهده کنید .

 

پشتیبانی نسخه ۴.۵ از iPhone X

قرار دادن آلبوم عکس در تلگرام

خوشبختانه تنظیمات و تغییرات نسخه ۴.۵ به طور کامل روی iPhone X کار می کند و کاربران می توانید با بروز رسانی تلگرام از آن استفاده کنند .

 

 

منیع:آسارایان

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,33 از 5)
Loading...