سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

آموزش آنلاین ترکی استانبولی به صورت کاملا جامع و تخصصی | تومرلرن

آموزش آنلاین ترکی استانبولی

امروزه تعریف علمی دانش و سواد نسبت به دهه‌های گذشته بسیار متفاوت شده است. با توجه به سرعت بالای تغییر و تحولات جهانی و پیشرفت روزافزون تکنولوژی، بسیاری از توانایی‌هایی که سابق بر این جوانان با تکیه بر آنها قادر به اشتغال و کسب درآمد بودند اعتبار خود را از دست داده‌اند. بدون شک در حال حاضر تسلط بر زبانهای خارجی و مهارتهای مربوط به حوزه کامپیوتر جزو الزامات غیر قابل بحث برای یک فرد باسواد محسوب می‌شوند. از این رو سرمایه گذاری بر خود و کسب آموزشهای صحیح در این بخشها غیر قابل اجتناب هستند.

آموزش زبان ترکی استانبولی

بسیاری از مردم دنیا در طی سالهای اخیر تمایل به سفر به کشورهایی پیدا کرده‌اند که جزو ۲۰ اقتصاد برتر دنیا می‌باشند. یکی از مهمترین دلایل این امر، امکان اشتغال با توجه به توانایی‌ها ودستیابی به ثبات و رفاه اقتصادی بهتر می‌باشد. یکی از این کشورها، کشور ترکیه است که به دلیل اشتراکات فرهنگی، دینی و تاریخی و وضعیت مطلوب اقتصادی و فرهنگی همه ساله پذیرای خیل عظیمی از ایرانیان است.

با این حال، همانند هر کشور دیگری، برای موفقیت و تجربه یک زندگی آرام و نرمال در ترکیه، بایستی تسلط کافی بر زبان ترکی استانبولی داشته باشید. امروزه اکثر افرادی که قصد ادامه تحصیل و اشتغال در ترکیه را دارند تمایل دارند که با صرف حداقل زمان و هزینه این زبان را فراگیرند. وقوع بحرانهایی مانند شیوع کرونا، آلودگی هوا، تورم  و سایر مشکلاتی که بر زندگی بشر امروز سایه افکنده‌اند، اهمیت آموزش آنلاین را بیش از پیش نمایان کرد. جلوگیری از صرف هزینه‌های غیر ضروری مانند حمل و نقل و اتلاف زمان در ترافیک و … باعث تمایل زبان آموزان به استفاده از پلتفرمهای آنلاین شده است.

آکادمی تومرلرن با چندین سال سابقه در زمینه آموزش ترکی استانبولی، برای اولین بار در ایران اقدام به راه اندازی دوره‌های فشرده آموزش آنلاین ترکی استانبولی نموده است که جوابگوی تمام نیازهای آموزشی مسافرین به کشور ترکیه می‌باشد. در این دوره آموزشی، شما می‌توانید فقط در ۴۰ جلسه و صرف مدت۳ تا ۴ ماه از صفر تا صد تمامی مهارتهای زبان ترکی استانبولی را فرا بگیرید.

اموزش انلاین زبان ترکی استانبولی

ویژگیهای دوره آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی 

۱- این دوره آنلاین بوده و از تمام شهرهای ایران و خارج از کشور می‌توانید در این دوره شرکت کنید.

۲-  این دوره در ۴۰ جلسه ارائه میشود که مدت زمان هر جلسه  یک ساعت و پانزده دقیقه میباشد.

۳-  رشد استاندارد و متناسب مهارتهای چهارگانه خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه هدف اصلی این دوره است.

۴-  در این دوره تمام لغات مورد نیاز را فرا خواهید گرفت.

۵-  با تمام نکات گرامری مهم آشنا خواهید شد.

۶-  با انجام تکالیف مربوط به نوشتار و مکالمه و راهنمایی‌های مدرس دوره به خوبی پیشرفت خواهید کرد.

۷-  در طول برگزاری دوره آموزش آنلاین ترکی استانبولی و پس از آن می‌توانید از طریق گروه ایجاد شده در واتس آپ با مدرس دوره در تماس باشید و اقدام به رفع اشکالات خود نمایید.

۸-  در پایان دوره تمام مهارتهای چهارگانه خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه شما در سطح مطلوبی خواهد بود و می‌توانید به راحتی در آزمون تومر شرکت نمایید.

۹-  افرادی که قصد شرکت در آزمون تومر را ندارند و به دنبال کسب مهارتهای زبانی لازم برای تحصیل در محیطهای دانشگاهی ترکیه و اشتغال در ترکیه می‌باشند نیز می‌توانند از این دوره استفاده نمایند.

۱۰- برای شرکت در این دوره نیاز به تهیه هیچ کتابی ندارید و تمامی تمرینات و تکالیف مورد نیاز برای هر جلسه برای شما ارسال خواهد شد.

یکی از ویژگیهای برجسته این دوره آموزشی این است که شما می‌توانید با هر بودجه‌ای در این دوره ثبت نام نمایید، زیرا سه نوع کلاس آموزشی برای استفاده زبان آموزان عزیز تدارک دیده شده است. کلاسهای VIP، CIP و عمومی. تفاوت این کلاسها در تعداد شرکت کنندگان هر کلاس می‌باشد.

سایت تومرلرن

ویژگی های مشترک تمامی کلاس های آموزشی آنلاین زبان ترکی استانبولی

۱- کیفیت آموزش در تمامی کلاس ها یکسان می باشد

۲- هیچ تفاوتی در نوع مطالب آموزشی ارائه شده وجود ندارد.

۳- تمامی زبان آموزان امکان ارتباط مستقیم با مدرس و رفع اشکال در واتس آپ را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ثبت نام و زمان آغاز کلاسها می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید :

نشانی وب سایت جهت ثبت نام آنلاین : https://tomerlearn.ir

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.