جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

برگزاری آزمون استخدامی سراسری سازمان تأمین اجتماعی

نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی کی اعلام می شود؟

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی و شرکت کار و تأمین در روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور خبر داد.

حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: ۴۶ هزار و ۴۹۹ متقاضی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۸ درصد زن و ۴۲ درصد مرد هستند و این آزمون صبح روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۰۰ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: ۱۳ هزار و ۵۱ متقاضی در این آزمون شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها مرد و ۳۷ درصد زن هستند و این آزمون عصر روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۲ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۴۵ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون‌ها اواسط آبان ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.


مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی تا فردا (۷ شهریور)

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای ضمن تمدید مهلت ثبت‌نام، اصلاحات سری سوم دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمـــون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱و با توجه به اعلام سازمان تامین اجتماعی، عبارت نکته مهم: «صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵درصد بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا “بیکار” ثبت شده باشد» از ردیف «۱» سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران قسمت الزامات، امتیازات و سهمیه های قانونی مندرج در صفحه (۳) دفترچه راهنمای مذکورحذف می‌شود.

به همین منظور برای فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۶ شهریورماه برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا فردا  دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه های مورخ ۱۴۰۱/۶/۲ و ۱۴۰۱/۶/۳ و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

بر همین اساس، آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

استخدام تامین‌ اجتماعی

برای استخدام پیمانی ۳۳۷۶ نفر (۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل کارشناسی در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۵ به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عفت‌نژاد (معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌ اجتماعی) از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر ماه سال جاری خبر داد.

عفت نژاد با اعلام این خبر گفت: آزمون کتبی برای استخدام پیمانی ۳۳۷۶ نفر (۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل کارشناسی در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۵ به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۱ تا پایان روز شنبه ۱۴۰۱/۶/۵ صورت خواهد پذیرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌ اجتماعی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این آزمون، لحاظ نمودن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.

وی افزود: همچنین همزمان با آزمون استخدام پیمانی و در همان تاریخ، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تامین) به تعداد ۱۱۲۰ نفر (۲۵۸ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۸۶۲ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل غیرکارشناسی نیز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۶ لغایت شنبه ۱۴۰۱/۶/۱۲ صورت می‌پذیرد. در مجموع در این دو آزمون (استخدام پیمانی و جذب شرکتی) مجموعاً ۴۴۹۶ نفر ظرفیت بکارگیری پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، داوطلبان استخدام می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون استخدامی که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir و سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۱ نسبت به ثبت‌نام در سامانه مربوطه اقدام کنند.

روابط‌ عمومی سازمان تأمین اجتماعی همچنین اعلام کرده است: ضروری است داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون‌های استخدامی یادشده، صرفاً از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...