جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما (خرداد ۱۴۰۲)

آرین پارس موتور شرایط فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی را اعلام کرد.
پس از پیش ثبت نام متقاضیان خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان دومین مرحله از نوبت دهی تعیین شده در سامانه مذکور اقدام کند.

مهلت ثبت نام

کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، می توانند از فردا یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ لغایت پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فر آیند ثبت نام خود مطابق شرایط زیر اقدام نمایند .

شرایط فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما – خرداد ۱۴۰۲

نوع خودرومدلقیمت مصوب فروش رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
لاماری ایما۱۴۰۲۱۵/۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰سفید، مشکی سبز، خاکستری، قرمز۹۰ روز کاری

لاماری ایما فیس لیفت معرفی شد

به تازگی و به صورت رسمی، تصاویر نسخه فیس لیفت فورتینگ T5 Evo توسط کمپانی مادر منتشر شده است. این تصاویر از الگوی ظاهری جدید دانگ فنگ T5 Evo یا همان لاماری ایما حکایت دارند.

لاماری ایما، که در ایران توسط آرین موتور در حال عرضه است و اتفاقاً به دلیل طراحی خاص و زیبای خود و شباهتش با خودرویی همچون لامبورگینی اوروس بسیار مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است، گویا به تازگی، زیر تیغ جراحی رفته و ظاهری خشن تر و اسپرت تر برای آن تدارک دیده شده است. ظاهری که بیش از پیش به لامبورگینی اوروس شباهت پیدا کرده است.

ظاهر فورتینگ T5 EVO مدل ۲۰۲۴

در بخش دماغه خودرو، سپر کاملاً مورد بازنگری قرار گرفته و لبه بالای جلوپنجره هم حالت Vشکل به خود گرفته است که کاملاً بیننده را به یاد لامبورگینی اوروس می اندازد. ورودی هوای مرکزی سپر هم عضلانی تر شده است و دو قطعه کرومی عمودی در دو طرف سپر از دی لایت های لبه کاپوت انشعاب گرفته شده است. پکیج چراغ های اصلی هم حالتی عمودی به خود گرفته و در دو سوی سپر خودرو جانمایی شده اند.

در نمای کناری لبه پایین درها تغییر کرده و یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ مزین به نوار کرومی به آن ها افزوده شده است. در نمای عقب نیز سپر و دیفیوزر مورد بازنگری کلی قرار گرفته اند و پلاک نیز در قسمت دیفیوزر جانمایی شده است، حال آن که، در نسخه قبلی، محل قرارگیری پلاک در بخش فرورفتگی دیفیوزر و در قابی همرنگ با بدنه تعبیه شده بود. دو خروجی هوای مصنوعی هم در پایین چراغ ها طراحی شده است که حس و حال اسپرت این خودرو را به بیننده القا می کنند.

تغییرات آپشنال لاماری ایما فیس لیفت

نسخه جدید فورتینگ T5 EVO در صورت ورود به بازار ایران، از فهرست تجهیزات بسیار کامل تری هم بهره مند خواهد بود. از جمله این موارد می توان به دوربین ۳۶۰ درجه، صندوق برقی با حسگر حرکتی پا، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، رادار خطی و نقطه کور، رادار هشدار برخورد از جلو، نور بالای خودکار، کلاستر جدید، چراغ های جلوی ال ای دی، سنسور باران و… اشاره کرد.

ابعاد خودرو

ابعاد این خودرو هیچ گونه تغییری نداشته و همچنان طول، عرض و ارتفاعی برابر با ۴۶۵۰، ۱۸۶۲ و ۱۶۹۰ میلی متر را داراست و فاصله محوری آن هم ۲۷۱۵ میلی متر است.

مشخصات فنیلاماری ایما فیس لیفت

لاماری ایما فیس لیفت به قوای فنی هیبریدی متشکل از یک موتور برقی و پیشرانه بنزینی تجهیز شده است. نکته حائز اهمیت این است که لاماری ایما هیبرید یک خودروی هیبریدی معمولی است و از نوع پلاگین نیست، بنابراین همچنان پیشرانه بنزینی نقش محرک اصلی در این خودرو را برعهده دارد. پیشرانه بنزینی این خودرو از نوع ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است. حداکثر قدرت یا به نوعی راندمان این خودرو در محدوده ۱۷۵ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. همان گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه قبلی نیز وظیفه انتقال قدرت در این کراس اوور را بر عهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما هیبرید هم ۵.۳ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

حضور در ایران

پیش بینی می شود آرین موتور نیز به زودی برنامه عرضه نسخه جدید لاماری را هم در پیش بگیرید و سبد محصولات خود از این برند را افزایش بخشد.

لاماری ایما فیس لیفت چه تغییراتی داشته است؟این خودرو در بخش دماغه و انتهایی دستخوش برخی تغییرات شده و چهره آن بیش از پیش به لامبورگینی اوروس نزدیک شده است.
لاماری ایما جدید چه مشخصاتی دارد؟لاماری ایما فیس لیفت به قوای فنی هیبریدی متشکل از یک موتور برقی و پیشرانه بنزینی، تجهیز شده است. نکته حائز اهمیت این است که لاماری ایما هیبرید یک خودروی هیبریدی معمولی است و از نوع پلاگین نیست، بنابراین همچنان پیشرانه بنزینی نقش محرک اصلی در این خودرو را برعهده دارد. پیشرانه بنزینی این خودرو از نوع ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است. حداکثر قدرت یا به نوعی راندمان این خودرو در محدوده ۱۷۵ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. همان گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه قبلی نیز وظیفه انتقال قدرت در این کراس اوور را بر عهده دارد.
لاماری ایما جدید چه آپشن هایی دارد؟نسخه جدید فورتینگ T5 EVO در صورت ورود به بازار ایران، از فهرست تجهیزات بسیار کامل تری هم بهره مند خواهد بود. از جمله این موارد می توان به دوربین ۳۶۰ درجه، صندوق برقی با حسگر حرکتی پا، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، رادار خطی و نقطه کور، رادار هشدار برخورد از جلو، نور بالای خودکار، کلاستر جدید، چراغ های جلوی ال ای دی، سنسور باران و… اشاره کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 29, میانگین امتیاز: 3,86 از 5)
Loading...