پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

آرایش ساده و طبیعی دخترانه

  آرایش دخترانه و ساده

آرایش ساده و طبیعی برای دختران جوان!

 

این روزها معمولا اکثر دختران جوان علاقه زیادی به آرایش و زیباتر شدن دارند،اما اگر از تکنیک های صحیح اینکاراطلاع کافی نداشته باشند ،زیبایی طبیعی چهره شاراب خود را به مخاطره خواهند انداخت.

 

اینها تکنیک های ساده ای هستند که دانستن آنها می تواند برای این خانمهای جوان بسیار مفید باشد. این مقاله مراحل و نکات ساده و اولیه آرایشی طبیعی را به شما پیشنهاد می کند.

-قبل از آرایش ،حتما صورت خود را پاک کنید.باتوجه به نوع پوست خود ،با یک صابون ملایم و یا پاک کننده ای بدون صابون ،تمام آلودگی ، چربی اضافه و احیانا آرایش قبل را از صورت خود پاک کنید.

-پس از پاک کردن صورت ،مرطوب کردن آن ضروری است.این مرطوب کننده می تواند پایه آب یا روغن داشته باشد.

 

آرایش ملایم دخترانه

-در این مرحله ،یک فوندیشن مناسب پوست خود انتخاب کرده و آن را به صورت نقطه نقطه ،روی پوست و جاهاییکه احتیاج به پوشانندگی بیشتری دارند ،مثل کناره های بینی ،زیر چشم  و …بزنید و آنرا کاملا پخش کنید.در این آرایش ساده و طبیعی، با فوندیشن،دیگر نیازی به کانسیلر ندارید،چون موجب سنگین شدن آرایش شما خواهد شد.فراموش نکنید که صورت و گردن کاملا همرنگ و یکنواخت باشند.

-در این مرحله ،در صورت تمایل ،با یک پنکک نرم یا فشرده ،حالت مات زیبایی به آرایش خود ببخشید.هرگز لایه ضخیمی از پنکک استفاده نکنید،چون آرایش شما را از حالت طبیعی خارج کرده وآنرا سنگین خواهد کرد.

-برای انتخاب سایه ،می توانید بنفش یا قهوه ای ملایم را که نزدیک به رنگ پلک هستند ،انتخاب کرده و آنرا سراسر پلک و تا زیر استخوان ابرو ادامه دهید.با این کار ،چشم ها حالت طبیعی تر و زیباتری خواهند داشت.

خط چشم مشکی یا قهوه ای برای آرایش طبیعی روز مناسب و جذاب هستند.برای اینکار ،کمی ابروها را بالا بکشید و با چشم نیمه باز ،خطی را در امتداد خط مژه ومطابق با مدل چشم خود بکشید.

-حالا در این مرحله ،نوبت فرمژه و ریمل است.بعد از زدن فرمژه و حالت دادن مژه ها،چشم را به حالت نیمه باز نگه دارید و در حالی که ریمل میزنید ،خیلی آرام در همین حالت نیمه باز چشم ها ،پلک بزنید تا با این حرکت ،مژه ها به هم نچسبند و حالت طبیعی خود را حفظ کنند.

 

آرایش ساده دخترانه

-برای رژگونه ،رنگ گرم ملایمی را انتخاب کنید و بسته به مدل صورت خود،آنرا با برسی نرم روی استخوان گونه بزنید.

-در آخر رژلبی نزدیک به رنگ لبهای خود انتخاب کرده و در صورت تمایل کمی برق لب روی رژ بزنید.

با این نکات ساده ،آرایشی ملایم و طبیعی خواهید داشت که البته برای هر مکانی هم مناسب و شیک خواهد بود.

 

مه شو

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 19, میانگین امتیاز: 2,89 از 5)
Loading...