پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

پر حرفی زنان حین رابطه جنسی و عدم تحریک جنسی

تاثیر پر حرفی زنان حین رابطه جنسی و سردی مردان

پر حرفی زنان حین رابطه جنسی ، عدم تحریک جنسی

هنگام رابطه جنسی بیش از حد حرف نزنید و نخنید این دو عامل میتواند باعث از دست رفتن تحریک جنسی مردان شود

همسرم یک لحظه هم ساکت نمیشه.از همان لحظه شروع، مثل یه نوار ضبط شده که تمامی نداره، شروع به حرف زدن می کنه. یک یک احساساتی را که در هر لحظه تجربه می کنه به تفصیل توصیف می کنه: آه، تو چقدر خوبی، خیلی دوستت دارم. وقتی که تا این حد به هم نزدیکیم، خیلی خوبه و… می دونم سعی می کنه منو تحریک کنه، اما هرچه بیشتر حرف میزنه، منو سردتر می کنه..

گاهی اوقات احساس می کنم همسرم فکر می کنه روی صحنه تئاتر است. میگه چقدر دوستم داره، چقدر بهم احتیاج داره و این که نمی تونه بدون من زندگی کنه. این نوار را همیشه تکرار می کنه. خیلی دوستش دارم، اما احساس می کنم، ابراز احساسات من با احساسات او برابری نمی کنه. مطمئنم او عقیده دارد تو رختخواب زیاد احساساتی نیستم، اما موضوع اینه که فرصت این کار را به من نمیده.

نقطه ی مقابل اجساد جنسی، وراجی های جنسی است. زن هایی که بیش از حد به هنگام معاشقه صحبت می کنند و شوهرشان را سرد می کنند.

مردها این پیش فرض را دارند که هنگامی که شما صحبت می کنید، انتظار دارید پاسخی نیز دریافت نمایید. هنگامی که مردی تحت فشار باشد، احساس می کند کنترلش می کنند، لذا عصبانی شده و نسبت به شما سرد خواهد شد

چرا  پرحرفی زن حین رابطه جنسی مرد را سرد می کند؟

چرا که با لذت بردن آن ها تداخل می کند. به خاطر دارید که گفتیم، برای مردها مشکل است که در آن واحد، هم عشقبازی کنند و هم حرف بزنند. از آن جا که این کار مستلزم کاربری از هر دو نیمکره ی راست و چپ مغز می باشد، لذا انجام این کار برایشان بسیار مشکل است. نظیرهمین موضوع نیز در رابطه با گوش دادن در رختخواب نیز صدق می کند.

هنگامی که مدام در رختخواب حرف می زنید، ذهن شوهرتان شروع به کار می کند تا گفته هایتان را درک کند و بفهمد. هرچه بیشتر حرف می زنید، ذهنش را بیشتر درگیر می کنید و این باعث می شود که دیگر نتواند لذت را احساس کند. گرچه ممکن است آن چه که می گویید برایش مهیج نیز باشند، اما تمرکز بر روی گفته های شما، باعث می شود، توجهش از احساس کردن و لذت بردن به سمت گوش دادن تغییر وضعیت داده و لذا از لحاظ جنسی خاموش شود.

هنگامی که زیاد صحبت می کنید، شوهرتان احساس اجبار کرده که او نیز صحبت کند.

هنگامی که احساسات خود را در رختخواب ابراز می کنید، شوهرتان احساس کرده او نیز مجبور است، حتماً به شما پاسخ گوید.

مردها این پیش فرض را دارند که هنگامی که شما صحبت می کنید، انتظار دارید پاسخی نیز دریافت نمایید. هنگامی که مردی تحت فشار باشد، احساس می کند کنترلش می کنند، لذا عصبانی شده و نسبت به شما سرد خواهد شد. صرف نظر از این که شما انتظار پاسخ دارید یا نه، او همچنان احساس می کند که می بایست در پاسخ به شما چیزی بگوید

۱-هنگامی که زن ها نگران، عصبانی یا دستپاچه هستند، سعی می کنند با حرف زدن تنش خود را بر طرف نمایند. چنان چه نگران باشید که معاشقه خوبی خواهید داشت یا نه؟ و یا نگران نظر شوهرتان نسبت به زیبایی و جذابیت خود در رختخواب باشید و یا احساسات پنهان دیگری داری که هنوز حل و فصل نکرده اید!ممکن است در رختخواب زیاد صحبت کنید. چرا که صحبت کردن باعث می شود تماس خودتان را با احساسات و عواطف ناخوشایندی که در درونتان جریان دارد کمتر کنید.

۲-زن ها گفتاری تر از مردها هستند و هویت خود را بیشتر از احساسات و عواطفشان می گیرند، تا از جسم خود. بنابراین در حین معاشقه که معمولاً احساسات نیرومندتری را شما در بدن خود حس می کنید، ممکن است ندانید و نیاموخته باشید که چگونه با این احساسات خوشایند یکی شوید و به سادگی آن ها را احساس کنید و از آن ها لذت ببرید.حرف زدن زیاد شما را به همان الگوی آشنای همیشگی بر می گرداند و به شما احساس امنیت می دهد، اما سبب می شود که شوهرتان نیز نسبت به شما سرد شود.

راه حل پر حرفی زنان حین رابطه جنسی:

چنان چه فکر می کنید که بیش از حد حرف می زنید، این راه حل را امتحان کنید: دفعه بعد که شروع به حرف زدن کردید، به صحبت های خودتان توجه کنید و ببینید که واقعاً دارید زیاد حرف می زنی؟ به گفته هایتان تعمق نمایید و دقت کنید، ببینید احساس درونی تان چیست؟ چنان چه دیدی بیش از حد حرف می زنید بیشتر به معاشقه و احساسات خوشایند آن تمرکز کنید و در همین حال نفس بکشد. سعی کنید احساساتی که مدام از آنها حرف می زنید را بیشتر دریابید، تا این که توصیف کنید.

به عنوان یک تمرین، سعی کنید گاهی اوقات بی آن که چیزی بگویید، معاشقه نمایید. متعجب خواهید شد که چقدر مشکل است. (این را از من بپذیرید)زن هایی که در رختخواب ساکت و بی حرکت هستند، این توصیه را فراموش و سعی کنند تا آن جا که می توانند حرف بزنند

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 17, میانگین امتیاز: 4,24 از 5)
Loading...