اولین قدم برای ساخت پرتره های کاغذی، دیجیتالی کردن یک مدل است. برت کار خود را با قرار دادن نقطه های بسیار زیاد روی مدل خود آغاز کرد تا یک مرجع برای مدل سازی به دست آورد. سپس این هنرمند خلاق، اطلاعات را وارد کامپیوتر خود نمود تا بتواند با نرم افزار سورس رایگان بلندر (Blender)، چهره مدل را بازسازی نماید. برت پس از مدل سازی سه بعدی به دو بعدی باز می گردد تا با باز و پهن کردن بافت ها، به راحتی از آنها پرینت بگیرد و در نهایت وی قطعات پازل شکل پیچیده سه بعدی را به هم می چسباند و آنها را تبدیل به پرتره های نزدیک به واقعیت یا همان Hyper-Realistic می نماید.
شما را به تماشای این هنرمندی جانانه و زیبا توسط این هنرمند خلاق هلندی دعوت می کنیم.
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندی
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندی
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندی
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندی
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندی
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندی
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندی
پرتره های سه بعدی کاغذی برت سیمونز (Bert Simons) هنرمند هلندیپ
نماگویا