پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

مدل مانتو تابستانی ۲۰۱۸ | مدل مانتو تابستانه ۹۷ دخترانه نخی و شاد

با رسیدن فصل گرما, دیگه کم کم مانتو های بهاره, جای خود را به مانتو های تابستانه می دهند و بازار خرید مانتو های تابستانی دوباره داغ میشود در این میان بعضی از بانوان ایرانی ترجیح میدهند برای فصل تابستان خود از مانتو هایی با تیپ و استایل اسپرت استفاده کنند و بعضی دیگر مانتو های تابستانی با پارچه نخی گلدار و گشاد که برای فصل تابستان بسیار خنک هم هستند ترجیح می دهند. به هر حال ما در بخش مدل مانتو پارلین, عکس انواع مدل مانتو تابستانهدخترانه زنانه اسپرت و مجلسی شیک شامل های مدل های کوتاه و بلند با پارچه نخی و گلدار را آماده کرده ایم که شما می توانید از این مدل ها برای خرید مانتو تابستانه خود ایده بگیرید.

 

مدل مانتو تابستانی دخترانه ۲۰۱۸ 

مانتو تابستانی دخترانه بلند

مدل مانتو تابستانی دخترانه بلند

مدل مانتو سفید جلو باز دخترانه

مدل مانتو تابستانه با پارچه نخی

مدل مانتو مجلسی دخترانه جدید

مدل مانتو تابستانی دخترانه ۲۰۱۸ شیک و مجلسی

مدل مانتو تابستانی زرد کمربنددار دخترانه

در تابستان ۹۷ سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که از پارچه های نازک دوخته شده اند و بدون چین و لایه باشند، در این صورت در مانتوتان در خیابان شلوغ و گرم شهر احساس خنکی بیشتری می کنید. جنس مانتو هم خیلی خیلی مهم است. الیاف مصنوعی که در بافت پارچه مانتو به کار می روند برای این فصل مناسب نیستند ولی الیاف نخی، پنبه ای و کتانی، مانتوهای خوبی برای این فصل می بافند.

مدل مانتو تابستانی 2018 دخترانه مشکی خرجی رنگی

انتخاب مدل مانتو تابستانه ۲۰۱۸

برای زنان لاغر لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید. پس به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک هارمونی انتخاب شود.

مدل مانتو تابستانی 97 دخترانه زرد کمربند دار

اغلب خانم ها تمایل دارند مانتو های خنک و تابستانی را از بین رنگ های روشن انتخاب کنند زیرا این مانتو ها با رنگ روشن نور خورشید را به خود جذب نمی کنند و علاوه بر این از تعریق زیاد جلوگیری می کنند. اگر شما اندامی لاغر و متناسب دارید مانتو های رنگ روشن و طرح دار تابستانی می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. خانم ها با اندام چاق بهتر است در انتخاب مدل مانتوی خود حساسیت بیشتری را به خرج دهند و از بین طرح ها و رنگ های متنوع مانتو های تابستانی مدلی را انتخاب کنند که اندام آن ها لاغر تر به نظر برسد.

مدل مانتو تابستانه دخترانه آبی بدون دکمه 2018

مدل مانتو تابستانه دخترانه زرشکی با نوار سفید 97

مانتو تابستانی کیمونو 97 کرم رنگ

مدل مانتو تابستانی 2018 زرشکی رنگ

مدل مانتو تابستانی بلند آبی روشن

مدل مانتو تابستانی گلدار کوتاه دخترانه

مانتو تابستانه اسپرت ۹۷

مدل مانتو تابستانی آبی سنتی دخترانه

مدل مانتو تابستانی کوتاه مجلسی

مدل مانتو تابستانه ۹۷

مدل مانتو تابستانه بلند مجلسی برای دخترها

مدل مانتو  تابستانه در انواع طرح های کوتاه و بلند در بازار موجود هستند و بهتر است شما از بین این طرح های متنوع مانتویی را برای خود انتخاب کنید که با فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو تابستانی کوتاه زرد

مدل مانتو تابستانه نخی سبز دنباله دار

مدل مانتو تابستانی سنتی دخترانه

مدل مانتو تابستانه آبی کمربنددار

 

گردآوری :گروه مد و زیبایی مجله تصویر زندگی 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 52, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...