جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

قاب محافظ گوشی تزیین شده با گلهای بهاری

گل های بهاری روی قاب محافظ گوشی

این روزها بهار از راه رسیده و با عطر و رنگ و طراوت خودنمایی می‌کند. دنیای فناوری هم گاهی با الهام از تغییرات دنیای اطراف، ابتکاراتی از خود نشان می‌دهد که جالب توجه است. بیایید بینیم از تلفیق بهار و قاب محافظ گوشی .
اعتیاد بشر به فناوری و به‌ویژه علاقه‌ی روزافزونش به گوشی‌های هوشمند بر کسی پوشیده نیست. اما گاهی این وابستگی به قدری شدید است که حتی فرصت نمی‌کنیم به دگرگونی‌های دنیای اطراف‌مان توجه کرده و زیبایی‌های این جهان را ستایش کنیم. فصل بهار آمده ولی بعضی به قدری سرگرم دنیای گوشی‌های خود هستند که فرصت استشمام عطر بهاری گل‌ها و مشاهده‌ی طراوت و شادابی آنها را ندارند.

به همین دلیل “Houseofblings” دست به کار شده و در قالب قاب محافظ آیفون ، رنگ بهار را با ما همراه کرده است. قاب محافظ گوشی های تهیه شده توسط این طراح خوش ذوق، با گل‌های خشک شده و رنگارنگ بهاری که حتی گاهی شبیه به درختان پرشکوفه طراحی شده‌اند، بهار و فناوری را با هم آشتی داده است.

البته این گل‌ها همچنان رنگ و زیبایی خود را حفظ کرده و شاداب و باطراوت جلوه می‌کنند. این قاب محافظ گوشی های زیبا و دوست داشتنی در فروشگاه “Etsy” عرضه شده‌اند. در نهایت فایده‌ی قاب محافظ گوشی چیست اگر خوش ظاهر و خیال انگیز به نظر نرسند؟

 

 

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 17, میانگین امتیاز: 4,18 از 5)
Loading...