پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۲-۲۰۲۳ برای متولدین ماهها | خرگوش حیوان سال ۱۴۰۲

حیوان سال ۱۴۰۲ خرگوش یا گربه است. این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد.⭐ خرگوش حیوانی ظریف و دوست داشتنی و مهربان است که از فرزندان خود مراقبت می کند. او موجودی زود جوش است و بودن در کنار دیگران را بسیار دوست دارد. بسیار اجتماعی و احساساتی است.

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۲-۲۰۲۳

شعار خرگوش: «من عقب نشینی می کنم»

در ادامه خصوصیات حیوان سال و هم چنین متولدین سالهای خرگوش 🐰 را با هم می بینیم.

حیوان سال 1402 2023 خرگوش گربه

بر اساس پیش بینی های انجام شده سالی که حیوان سال خرگوش باشد سالی توام با شادی، زرنگی و هوش و درایت مردم آن کشور است. این پیش بینی ها تنها بخاطر شخصیت خرگوش گفته شده است.

متولدین سالهای خرگوش (گربه)

متولدین سال خرگوش  ۱۲۸۲، ۱۲۹۴، ۱۳۰۶، ۱۳۱۸، ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۵۴، ۱۳۶۶، ۱۳۷۸، ۱۳۹۰، و ……

متولدین سال خرگوش ۱۹۳۹ – ۱۹۵۱ – ۱۹۶۳ – ۱۹۷۵ – ۱۹۸۷ – ۱۹۹۹ – ۲۰۱۱- ۲۰۲۳ و …

نقاط قوت : داشتن کاریزمای بالا و انرژی بسیار بالا از مشخصه های افراد این ماه می باشد. اگر داخل یک جمعی باشید همه شما را نشان می دهند و یا اگر وارد یک جمعی شوید قطعا همه متوجه حضور شما خواهند شد. در هر کار یا شغلی که مشغول هستید، همیشه نامبر وان می باشد چرا که بسیار باهوش هستید ولی جالب است بدانید که گاهی وقت ها بدون این که دلیلی داشته باشید از کوره در می روید و حتی بی ادب نیز می شوید.

در جامعه از شما به عنوان فردی مهربان و خون گرم یاد می شود، خرگوش موجودی زود جوش است و بودن در کنار دیگران را بسیار دوست دارد. از رابطه های عاشقانه هیچ هراسی ندارید و کاملا عادی می توانید مثل همه رابطه ای عاشقانه را آغاز کنید. مار وقتش را بیهوده تلف نمی‌کند و کمتر عمرش را با پر‌گوئی و بیهوده گوئی از دست می دهد و به احساس و درک اولیه‌اش در موارد مختلف ایمان دارد.

نقاط ضعف : طالب هیچ گونه قوانینی نیستید و گاهی حتی خودتان می خواهید که قانون‌هایی که شما اعمال کردید را بقیه نیز به آنها عمل کنند. جزو آن گروه از مردم هستید که کاملا کمال گرا هستند و این باعث می شود که هم از خودتان و هم از اطرافیانتان انتظارات بالایی داشته باشید. مسائل عاشقی برای شما در اولویت نیست. به روابط خویشاوندی بسیار احترام می گذارید اما زیاد دوست ندارید در بین آن ها باشید.

به صورت غیر عمدی مسائل بسیار مهمی را که در رابطه مهم هستند از یاد می برید مثلا فراموش می کنید که سالگرد ازدواجتان چه موقع می باشد ولی کاملا غیر عمدی. از مکان های شلوغ و مهمانی های شلوغ اصلا خوشتان نمی آید ولی اگر به شما بگویند که در رابطه با این مطلب ساعت ها بنشینیم و بحث منطقی کنیم استقبال بسیار خوبی از خود نشان می دهید. در روابط عاشقانه محافظ گر هستید یعنی مثل یک گارد از رابطه خود محافظ می کنید.

 👳‍♂️ تفال به حافظ

فال حافظ

 💥 فال هفته

فال روزانه PMC

☀️ فال با قرآن

استخاره آنلاین با قرآن

⚡️ فال دقیق

فال روزانه

❤️ پیش بینی

فال ماهانه

خصوصیات متولدین سال خرگوش ، حیوان سال ۱۴۰۲

افراد متولد سال خرگوش، نجیب، حساس و مهربان هستند. این افراد از حافظه ی خوبی هم برخوردارند. آنها عاشق گفتگو و ارتباط با دیگران با شوخ طبعی هستند.

مشخصات کلی متولدین سال خرگوش (گربه)

متولدان سال خرگوش یا گربه شادترین انسان ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل،‌بردبار و کمی بلند پرواز هستند که هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می کنند.

هیچ کس نمی تواند آنها را دست کم بگیرد، زیرا همراهان خوبی هستند و می دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

اما به مصداق مثلی،‌ « گل بی خار کجاست » و اتفاقاً متولدان سال گربه انسانی هایی سطحی هستند و این بدان معناست که ویژگی های خوب آنان نیز ظاهری و سطحی است.

گریه، حیوان سال ۱۴۰۲ دوستدار جمع و جمع نیز دوستدار گربه است.

او موجودی زود جوش است و بودن در کنار دیگران را بسیار دوست دارد، اما گاهی غیبت و شایعه پراکنی می کند و در نهایت زیرکی، نکته سنجی و دقت این کار را انجام می دهد.

در اصل،‌ گفت و گوی درباره حقایق کاملاً ناخوشایند، برای او کار دشواری است.

عاشق ضیافت هستند و به خاطر سلیقه بی نظیرشان،‌ اغلب داری خانه های زیبایی می باشند.

آنها دنیا پرست و گاه خود آرا و فخر فروش هستند. خانم گربه ها به نشان دادن تربیت و فرهنگ معلومات جدید خود، علاقه عجیبی دارند.

به سادگی برانگیخته و خشمگین نمی شود.

او آرام، خونسرد و صلح جو است و بیشتر خود را احساساتی نشان می دهد تا این که واقعاً حساس باشد.

امور شخصی و خصوصی بیش از مشکلات بزرگ اجتماعی او را متاثر می کند و حتی می توان گفت کمک گربه هم از قحطی،‌ جنگ و فاجعه های دیگر انسانی نمی گریزد.

مگر آن که زندگی خودش در معرض این خطرات واقع شود که در آن صورت، شیرازه زندگیش از هم می پاشد و آن قدر تحملش کم می شود که ممکن است تن به مرگ بسپارد.

حیوان سال ۱۴۰۲ خیلی زود به گریه می افتد اما به همان سرعت هم آرام و قرار پیدا می کند.

خانم گربه ها از حالت افسردگی و روانی خود به عنوان کار آمد ترین حربه برای جلب نظر و محبت دیگران سود می برند.

گربه ها محافظه کارند و از هر آن چه که آرامش زندگی شان را بر هم بزند یا ریگ کفش و اسباب دردسرشان شود، بیزارند. نیاز آنها به حفظ آسایش و امنیت زندگی، بسیار بیش از دیگران است.

از آن جا که گربه محتاط و شاید هم کمی ترسو کم روست، هیچ گاه مسئولیت انجام کاری را نمی پذیرد مگر آن که از پیش سبک و سنگینش کرده و تمام جوانب آن را در نظر گرفته باشد.

همین خصلت است که دیگران آن را در گربه می پسندند و می کوشند در امور مهم خود با او رایزنی کنند.

گریه نماد موفقیت در کسب و تجارت است و معمولا به عنوان تاجری زیرک که هر کس با او قرارداد کسب و کار امضا کند، نمی تواند از زیر بار ان شانه خالی کند شناخته می شود.

پیش بینی های او اغلب درست است و سود و منفعت را بو می کشد.

گربه، حیوان سال ۱۴۰۲ به ظاهر بسیار آرم و متین و قابل اعتماد به نظر می رسد، اما در حقیقت، به شدت اهل ساخت و پاخت است. استعداد او در عرصه رقابت های تجاری مانند خرید و فروش اشیای عتیقه – که به شم اقتصادی نیاز دارد به خوبی آشکار و شکفته می شود.

پرداختن به فعالیت های سیاسی و حقوقی،‌ امکان بهره مندی از یک زندگی راحت، بدون تشویش خاطر و مطابق میل را برای گربه مهیا می کند.

خانم گربه ها در تمام مشاغلی که نیاز به ذوق، سلیقه، درک اجتماعی و برخورد خوب دارد، می درخشند.

سیاست مدارانی که طالب پیشرفت هستند، بهتر است با خانم های متولد سال گربه ازدواج کنند، زیرا آنان تیز بین، نکته سنج، خردمند و راز دار هستند و در عین حال کدبانو های برازنده ای هستند که با بودن در کنار همسرانشان باعث افزایش شهرت آنان می شوند.

خانم گربه ها از این که طرف توجه اطرافیان خود قرار بگیرند، لذت می برند.

اگر چه گربه نسبت به منسوبان خود دلسوز، فداکار، مهربان، صمیمی و صادق است و به راحتی به دوستان نزدیکش کمک مالی می کند، اما در واقع، چندان پای بند خانواده نیست و اغلب با پدر و مادر و فرزندانش احساس بیگانگی بیشتری می کند، تا با دوستان برگزیده خود.

خانم گربه ها تا زمانی که مطرح باشند، وظایف مادرانه خود را به خوبی انجام می دهند، اما این غریزه در آنها بسیار ضعیف و تا حدی ساختگی است.

زندگی گربه، در صورتی با آرامش و آسایش دلخواهش سپری می شود که با حوادث پیش بینی نشده، مهیج، شگفت انگیز و خانمان بر انداز رو به رو نشود.

او را از جنگ ها، انقلاب ها و حوادث طبیعی باکی نیست، زیرا اصولاً برای ناملایمات آفریده نشده است و اگر با ناکامی و شکست روبرو شود، چه بسا که دیوانه شود و خودکشی کند.

ترک اصول اخلاقی برای او به مراتب آسانتر از قبول شکست است.

حیوان سال ۲۰۲۳ و ۱۴۰۲ نماد چیست؟

برای زمان های طولانی خرگوش برای چینی ها سمبل امید بوده است. خرگوش حیوانی ظریف و دوست داشتنی است. در چین به نوزادان تازه به دنیا آمده تصاویری از خرگوش هدیه می دهند تا او زندگی سراسر آرامش و خوشبختی داشته باشد.

بهترین جفت : سگ، بُز، خوک

بدترین جفت : موش، گاو، اژدها، خروس، اسب

علاقه‌مندی‌های خرگوش ، حیوان سال ۱۴۰۲

  • رنگ: خاکستری
  • حیوان: ماهی
  • گُل: رُز
  • درخت: صنوبر
  • رایحه: شالیمار
  • گیاه: ترخون
  • طعم: تند
  • ادویه: فلفل
  • جواهر تولد: یاقوت کبود
  • فلز: برنز
  • عدد شانس: ۴
  • آلت موسیقی: پیانو

طالع بینی متولدین حیوان سال خرگوش (گربه)

خوشحال و با استعداد، خوب، بااحتیاط، لطیف، ملاحظه‌کار، عاشق جمع، اهل غیبت‌کردن، بدگوئی. جاه‌طلبی دارند، اما نه خیلی زیاد به حد زیادی پرهیزکارند و رفقای خوبی هستند گربه عاشق جمع است خیلی زود به گریه می‌افتد گربه با بز و سگ درست‌کردار و خوک کنار می‌آید، اما از موش باید مثل طاعون بپرهیزد و با ببر نیز، چون از همان نژاد است به خوبی از حیله‌هایش با خبر است و در نتیجه از در گیری با او دوری می‌کند.

مشاغل و کسب و کار متولدین حیوان سال خرگوش (گربه)

مانکن، خیاط، طراح لباس، دکوراتور داخلی، عتیقه فروش، مسؤول پذیرش، مغازه دار، صاحب دارو خانه، داروساز یا متخصص زیبایی، مشاور حقوقی، وکیل دعاوی، دفتردار اسناد رسمی، قاضی، کارگزار بورس، دلال یا سفته باز، نماینده سیاسی، سفیر کبیر، مسافرخانه دار

افراد معروف و مشاهیر متولد سال خرگوش (گربه)

فیدل کاسترو، رئیس جمهور تروخیلو، ملکه ویکتوریا، استالین، دومدیسی و رئیس جمهور بورقیبه ، مارتین لوترکینگ، کنفسیوس و مالکوم ماگریدج ، ماری آنتوانت، آن بولین، اواپرون یا گاریبالدی ، پیراندلو، اینشتاین، اورسون ولز، توسکانی نی، فیلد مارشال سلیم، آرتور میلر، استاندال و ژرژسیمون.

خصوصیات متولدین هر ماه در سال حیوان خرگوش (گربه)

فروردین : گربه وحشی! او اغلب چنگ می زند.

اردیبهشت : گربه ملوس! او کنار آتش می خوابد و چنگ نمی زند.

خرداد : گربه ولگرد و نا آرام! او به دنبال خطر می رود.

تیر : گربه ناز پرورده! او به بی کاری و بی هدفی خود اهمیتی نمی دهد. او ناز و دوست داشتنی و کمی وارفته است

مرداد : گربه ببر صفت! او در نگاه اول آرام به نظر می رسد، اما مراقب پنجه هایش باشید!

شهریور : گربه عاقل! او به خوبی می تواند از عهده کارها بر آید.

مهر : گربه چاپلوس! او کمی غمگین و مالیخولیایی، و دارای حالتی زنانه است. گربه متولد مهر جذاب و مورد علاقه خانم هاست

آبان : گربه افسونگر! مراقب سحر و افسون او باشید

آذر : گربه نابغه! او بهترین و متعادل ترین گربه هاست

دی : گربه بازیچه افسوس گذشته! او خشک ترین و غیر اجتماعی ترین گربه هاست.

بهمن : گربه دستکار و فداکار! دوست فوق العاده است و باید نویسنده شود.

اسفند : گربه، گربه، گربه! بله، گربه ضرب در سه. همنشینی با او، در جمع دوستان، واقعا لذت بخش است.

مردان و زنان متولد سال خرگوش، حیوان سال ۱۴۰۲

در طالع بینی چینی برای زنان و مردان سال خرگوش یک تعبیر در نظر گرفته شده است. متولدین این سال از شاد ترین مردم دنیا هستند. این افراد همیشه در برخورد با دیگران شرافتمندانه عمل می کنند.

متولدین سال خرگوش از کامل ترین افراد هستند اما این کمال نیز با کاستی هایی همراه است. متولدین این سال معمولا دوستدار در جمع بودن هستند. آنها همچنین در برخی موارد اهل دروغ پراکنی و غیبت هستند.

این افراد بسیار زود جوش بوده و خیلی زود با دیگران ارتباط صمیمانه برقرار می کنند. متولدین سال خرگوش به شدت به مهمانی رفتن و مهمانی دادن علاقمند هستند.

این افراد به ندرت عصبی می شوند و آنها معمولا خونسرد و صلح طلب هستند.

متولدین سال خرگوش به شدت محافظه کار هستند.

حیوان سال 1402 2023 خرگوش گربه

روابط عاطفی متولدین سال خرگوش با متولدین ماه های دیگر

زن متولد سال خرگوش 

با موش : اگر چه خانم گربه موجود آرامی است، اما همیشه در اندیشه خوردن موش است. موشی که سرش بوی قرمه سبزی ندهد، از این رابطه حذر می کند.

با گاو : امکان پذیر است. این دو برای هم ساخته نشده اند، خانم گربه صبور، محتاط و کمی بد اخلاق است!

با ببر : این رابطه تا اندازه ای پیچیده است، ولی این دو یک دیگر را به خوبی درک می کنند. خانم گربه می داند چگونه با ببر راه بیاید

با خرگوش : چرا که نه؟ البته اگر هر دو عاقل و بالغ باشند!

با اژدها : زوج بسیار خوبی هستند. گربه از امتیازات اجتماعی و نکته سنجی خاصی برخوردار است که حس جاه طلبی اژدها را اقناع می کند.

با مار : اوه… شاید بله… البته تا زمانی که مار آرامش خود را از دست ندهد. پایان خوشی در انتظار مار نیست.

با اسب : رابطه بسیار خوبی است. گربه در خانه ای راحت و در جمع دوستان و نزدیکانش به سر خواهد برد و همین برای او کافی است.

با بز : چرا که نه؟ اگر گربه کمی پولدار و برخوردار باشد- حتی اگر عاشق یک دیگر نباشند- دوستان خوبی برای هم خواهند بود

با میمون : یک خانه ییلاقی کوچک و زیبا باعث می شود میمون چشمش را به روی خیلی از چیزها ببندد!

با خروس : هرگز امکان پذیر نیست. زیاده روی های خروس- حتی اگر مهم نباشد- گربه را عصبانی خواهد کرد.

با سگ : بله، اگر چه دیوانگی است. خانم گربه، خانه ای آرام و خیر خواهی را برای سگ به ارمغان خواهد آورد.

با خوک : تا زمانی که خانم گربه، بتواند هرزه گردی های خوک را تحمل کند، همه چیز خوب پیش خواهد رفت! اما خوک هم باید سرگرمی های بیرون از خانه را طوری ترتیب دهد که خانم گربه متوجه آنها نشود.

مرد متولد سال خرگوش

با موش : موش دائماً در معرض خطر خواهد بود، زیرا گربه دوست دارد به اصل و ذات خود بازگردد و مشکل می تواند وسوسه نابود کردن موش را نادیده بگیرد.

با گاو : له شاید، چرا که نه؟ آقای گربه در دل خود، به امر و نهی گاو می خندد.

با ببر : مشکل است. خانم ببر درونگرا و آقای گربه لوده و زود جوش است.

با خرگوش : چرا که نه؟ البته اگر هر دو عاقل و بالغ باشند!

با اژدها : تا زمانی که خانم اژدها از نشستن کنار آتش خسته نشود، می توان به دوام این رابطه امید داشت!

با مار : چرا که نه؟ این دو موجود نکته سنج فرصت کافی برای سبک و سنگین کردن یک دیگر خواهند داشت.

با اسب : اگر اسب خسته نشود، امکان پذیر است. حتی در این صورت نیز گربه وفادار خواهد ماند.

با بز :  خوب است. گربه هوسباز و خیالبافی بز را دوست دارد. این دو از طریق حس هنری مشترکشان به هم نزدیک خواهند شد.

با میمون : رابطه این دو جالب و سرگم کننده است. آنها از وجود یک دیگر لذت زیادی خواهند برد.

با خروس : تحمل خروس در خانه برای گربه مشکل است و خانم خروس هم برای خارج شدن از خانه داد و فریاد به راه می اندازدتا زمانی که بتوانند آرامش خود را حفظ کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد، اما اگر سگ تنها به

کر هدفش باشد، زندگی برای گربه عذاب آور خواهد شد.

با سگ : تا زمانی که بتوانند آرامش خود را حفظ کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد، اما اگر سگ تنها به فکر هدفش باشد، زندگی برای گربه عذاب آور خواهد شد.

با خوک : عالی است، البته تا زمانی که خوک بتواند دنبال خلاف کاری و بزه کاری نرود.

چیزهایی که برای متولدین سال خرگوش خوش شانسی دارد

  • رنگ ها: قرمز ، صورتی ، بنفش ، آبی
  • اعداد: ۳ ، ۴ ، ۹
  • دستورالعمل ها: جنوب شرقی
  • مسیرهای ثروت: شمال شرقی ، جنوب غربی
  • مسیرهای عشق: مشرق

چیزهایی که برای متولدین سال خرگوش بدشانسی دارد

  • رنگ ها: قهوه ای ، خاکستری ، سفید
  • اعداد: ۵ ، ۱۱

رابطه شغلی متولدین سال خرگوش (گربه)

با موش : سر و کار پیدا کردن با گربه، به ویژه برای موش، هولناک است.

با گاو : بیچاره گاو! گربه از هوش سرشار او سو ء استفاده خواهد کرد، اما بهتر است گربه نیز مراقب باشد!

با ببر : امکان پذیر است. گربه می تواند برای ببر مفید واقع شود. این دو کامل کننده یکدیگرند، چرا که ببر جسور و بی باک و گربه محتاط است.

با خرگوش : می شود گفت بله! می توانند در کار وکالت، همکار شوند یا در یک دانشگاه تدریش کنند، حتی می توانند مغازه عتیقه فروشی هم باز کنند!

با اژدها : بله، گربه پیش از تصمیم گیری پندهای خوبی می دهد، اما تصمیم گیری را به عهده اژدها می گذارد.

با مار : بله، اگر به جای حرف زدن، به کار بپردازند، همکاری موفقیت آمیزی خواهند داشت.

با اسب : سرگرمی خوبی است! گربه شیطان و حقه باز است، اما اسب می تواند در برابر او از خود مواظبت کند. چه زندگی اجتماعی جالبی.

با بز : گربه خوش سلیقه است و در انتخاب مهارت دارد. او می تواند بز را به فعالیت وادارد و خلاق سازد. شراکت سودمندی است.

با میمون : تلاش بیهوده ای است. هر یک از این دو می داند چگونه از خود در برابر دیگری مراقبت کند، اما نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

با خروس : بهتر است خروس مواظب باشد، زیرا گربه از همکاری با او غرضی دارد که وی از آن آگاه نیست.

با سگ : گربه با هوش و واقع بین و سگ با وفا و مادی گراست. این دو می توانند برای یکدیگر مفید واقع شوند.

با خوک : بله. گربه هوشیار و خوک بیش از حد خوش اقبال است. آنها با همکاری یک دیگر پول فراوانی عایدشان خواهد شد.

امیدواریم با توجه به مشخصات خرگوش (گربه) ، حیوان سال ۱۴۰۲ سالی خوب و سرشار از موفقیت سربلندی برای ایران و ایرانی در پیش رو داشته باشیم.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 319, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...