پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

شکل صورت افراد شخصیتشان را فاش می‌کند! کدام شکل صورت را دارید؟

آیا شکل صورت شما شخصیت تان را فاش می‌کند؟ اصلا خوشایند نیست این‌که تلاش کنید دیگران را بشناسید و نهایتا به این نتیجه برسید که اصلا آنها را دوست ندارید. خوشبختانه، راه‌های دیگری برای شناختن آدم‌ها وجود دارد، بدون این‌که زمان زیادی را تلف کنید. یکی از این راه‌ها شکل صورت آدم‌ها است. با تست شخصیت شناسی از روی شکل صورت نه تنها می‌توانید شخصیت آدم‌ها را بشناسید، بلکه حتی می‌توانید نگاه آنها را به زندگی درک‌ کنید.

شخصیت شناسی از روی شکل صورت

شخصیت شناسی از روی شکل صورت

انواع شکل صورت - بیضی - مستطیل - دایره - لوزی - قلب - مربع

۱. صورت لوزی-شکل

صورت لوزی شکل

اگر استخوان‌های گونه‌ی شما عریض‌ترین بخش صورت‌تان است، و پیشانی و چانه‌تان کم‌کم باریک می‌شود، یک صورت لوزی شکل دارید.

آدم‌هایی که صورت لوزی دارند به طور کلی منظم هستند و به جزییات توجه زیادی دارند. آنها مهارت‌های ارتباطی خوب و اعتماد به نفس بالا دارند، و تحت کنترل موقعیت هستند. آنها همچنین می‌توانند نهایتا آدم‌هایی معتاد به کار باشند.

۲. صورت مثلثی شکل

صورت مثلثی شکل

اگر پیشانی‌تان عریض‌ترین بخش صورت‌تان است و باقی صورت‌تان به آرامی به طرف چانه باریک می‌شود، شما صورتی مثلثی-شکل دارید.

به نظر می‌رسد آدم‌هایی که صورت مثلثی دارند، روحی هنرمند و حساس دارند. اغلب بسیار خلاق هستند و احتمال موفقیت آنها در کارهایی که بر عهده می‌گیرند بسیار زیاد است. آنها همچنین یک شخصیت سلطه‌گر و هیجانی دارند.

۳. شکل صورت مستطیلی

صورت مستطیلی شکل

اگر پیشانی و خط چانه‌تان تقریبا یک اندازه دارند و صورت‌تان کشیده است، پس شکل صورت شما مستطیلی است.

اگر چنین صورتی دارید پس آدمی هستید که غالبا برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنید. همچنین ترجیح می‌دهید که یک زندگی فعال داشته باشید و از بی‌کاری خسته می‌شوید. شما به لحاظ احساسی درون‌گرا هستید و تنها به عده‌ی کمی اجازه می‌دهید که شما را کشف کنند.

۴. صورت قلبی-شکل

صورت قلبی شکل

اگر فک شما به سمت یک نقطه باریک می‌شود و (احتمالا) “خط موی سرتان در وسط پیشانی” پیش‌آمدگی دارد، پس شکل صورت شما قلبی است.

آدم‌هایی که صورت قلبی-شکل دارند سرسخت و به لحاظ ذهنی بسیار قوی هستند. آنها همچنین از نعمت درون‌یافت و شهود نیز برخوردار هستند. آنها اغلب ذهن خلاقی دارند، اما در زمینه‌ی درون‌نگری چندان خوب نیستند.

۵. صورت بیضی-شکل

صورت بیضی شکل

درازای صورت‌های بیضی بیش‌تر از پهنای‌شان است. خط فک آنها نیز باریک است.

آدم‌هایی که چنین صورتی دارند، ذاتا دلسوز و مهربان هستند. آنها اهل عمل هستند و برای رسیدن به اهداف‌شان بسیار روش‌مند و باقاعده عمل می‌کنند.

۶. صورت مربع-شکل

صورت مربع شکل

چنین صورت‌هایی پیشانی عریض و خط فک پهن دارند و چندان کشیده نیستند. اگر صورت مربع-شکل دارید، بسیار اهل شوخی هستید و می‌توانید ساعت‌ها دیگران (یا خودتان) را سرگرم نگه دارید. شما همچنین ذهنی تحلیل‌گر دارید و می‌توانید خودتان را به راحتی برای دیگران بیان کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 79, میانگین امتیاز: 3,90 از 5)
Loading...