پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

امید به زندگی را از توریا پیت (Turia Pitt) یاد بگیریم

 

توریا پیت

بیش از ۶۵ درصد از بدن او سوخته است اما توریا پیت به ما نشان می دهد استقامت به چه معناست! او زندگی و مبارزه اش را با جهان به اشتراک گذاشته و به سمبل امید بدل گشته است !

در سالی که گذشت ، من شدیداً درگیر این بودم که چه کسی را در اینستاگرام ( شبکه  اجتماعی مجازی بر پایه عکس) دنبال کنم . دخترانی که به دلیل ظاهرشان ، لباس های شیکی که می پوشند ،آدم های مهمی که با آن ها می چرخند یا عکس هایی که از بدنشان می گذارند ، به چشم من به سان قهرمان های اینترنتی هستند . دیدن عکس های آن ها بسیار سرگرم کننده است ، اما به گفته روانشناسم  همین عکس ها می توانند این احساس را در تو به وجود بیاورند که :” تو اصلا در سطح آن ها نیستی.”

تصاویری که ما در آن ها اشباع شده ایم ،نگاه  ما به خودمان را تحت تأثیر قرار می دهد. ” دیپاک چوبرا گفته است  : ” تکنولوژی از اختراعات ما بود … بنابراین بیایید از آفرینش خود برای درمان یا شفا استفاده کنیم ” ، از خودتان بپرسید ، آیا شما شبکه های اجتماعی را برای ترقی، عشق ، شادی ، بینش ، شهود ، خلاقیت و توانمند سازی انتخاب کرده اید ؟

بانوانی را به شما معرفی میکنیم که از زیبایی تعریفی دوباره دارند ، روح را به نمایش می گذارند ، برای دیگران ارزش قائل می شوند و به ما همه  چیزی که به طور واقعی به معنای استقامت ،هوش ، فداکاری ، دلسوزی و استایل است را نشان می دهند.

ملاقات با توریا پیت  (Turia Pitt)

پیت یک انسان خارق العاده و با شکوه است . شجاعت ، صبر و شکیبایی اوبرای به اشتراک گذاشتن سفر قهرمانانه اش با جهان در اینستاگرام واقعا زیباترین چیزی است که من تا به حال دیده ام.

در سپتامبر ۲۰۱۱ ، پیت ، یک دونده دو ماراتون فوق العاده و مدل بود که وارد یک مسابقه شد و برای همیشه زندگی خود را تغییر داد. پیت در یک آتش بزرگ در کیمبرلی استرالیا در طول مسابقه گرفتار شد ، و بیش از ۶۵ درصد از بدن او در آتش سوخت. پیت تا الان بیش از ۱۰۰ عمل جراحی انجام داده و بیش از ۸۶۴ روز در بیمارستان به سر برده است . او می گوید این تصادف سبب شد که قدرت واقعی خودش را متوجه شود . ” این قدرت درونی در همه ما وجود دارد ، اما به ندرت ما این شانس را داریم تا ببینیم چقدر باور نکردنی هستیم . من باید به راه برگشت به زندگی چنگ بیندازم – راه رفتن و صحبت کردن یاد بگیرم . تمام چیزهایی که قبلا به راحتی به دست می آوردم هم اکنون به کارهایی دست نیافتنی تبدیل شده است . ”

پیت در حال حاضردر حال پیشی گرفتن از آن وظایف اساسی است که روزی غیر ممکن به نظر می رسید. او هنوز به وضعیت ورزشکار نخبه بازنگشته است اما او پیشرفت های قابل توجهی داشت و هر پست در اینستاگرام برای او حکم تشویق برای ادامه دادن طول راه است . پیت در حال حاضر قادر به شرکت در دوچرخه سواری و شنا ماراتن است و به تازگی از سفر پیاده روی دیوار بزرگ چین بازگشته است. حتی با وجود تمام موانع ،پیت استقامت کرده است.

توریا پیت

پس از عمل نجات و جراحی در استرالیا ، پیت متوجه شد که چقدر خوش شانس است که در یک کشور توسعه یافته زندگی می کند و در حال حاضر پشتیبان ReSurge International  است، که سازمانی برای عمل جراحی رایگان برای قربانیان و کودکان دچار سوختگی در کشور های توسعه نیافته است .

“همه چیز برای زندگی” تیتر کتاب پیت است. من نمی توانم یک راه بهتر برای توصیف سفر او از شجاعت ، قدرت و عشق، بعد از این حادثه وحشتناک تصور کنم . به رغم روح سرکش او و نگرش او از “هرگز تسلیم نشو” ، پیت آشکارا گفته است خودش را به عنوان الهام بخش نمی بیند . با این حال انگیزه روزانه و پست های باور نکردنی او ، به پیروانش الهام و قدرت می بخشد که با چالش های خود رو به رو شوند.

توریا پیت اجازه نمی دهد زخم هایش او را تعریف کنند . من با هر عکس منتشر شده از پیت سخت تر و بهتر زندگی ام را می سازم. من متعجبم که پیت چگونه توانسته به زندگی چنین مثبت و کاملی پس از گذراندن همچین فاجعه ای وحشتناکی دست یابد . برخی از پیشنهادات بزرگی را که با Movenourishbelieve.com به اشتراک گذاشته شده است را برای راهنمایی شما مشخص کرده ایم :

توریا پیت 3

درسهایی از پشتکار توریا پیت

۱ . هرگز تسلیم نشو : شما می توانید به سادگی هر کاری انجام دهید اگر که هرگز تسلیم نشوید . همچنین شما به ویژگی های اندازه گیری و پشتکار به منظور دستیابی به اهداف خود نیاز دارید.

۲ . با افراد مثبت در تعامل باشید : منفی گرایی مسری است و شما شگفت زده می شوید که چگونه می تواند به سرعت ذهنیت مثبت شما را پاک کند .

۳ . همیشه سرگرم کار باشید : وقتی که زندگی شما پر از کارهایی برای انجام و پر از چیزهای که شما را به جلو می خواند باشد، شما فرصتی برای احساس شکست نمی کنید.

۴ . بعضی اوقات شکست را بپذیرید: این غیر منطقی است که همیشه انتظار احساس خوب داشته باشیم، غم و اندوه اجتناب ناپذیر است . به دنبال خوبی بدی می آید ؛ این زندگی است.

۵ . خوب غذا بخورید و ورزش کنید: وقتی که احساس قدرت و سلامتی می کنید و شما سرشار از اندروفین هستید احساس خوب نداشتن در مورد خودتان و زندگی به شدت سخت خواهد شد .

منبع : آی بانو
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 13, میانگین امتیاز: 3,69 از 5)
Loading...