پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

آموزش ساخت آرشیو خصوصی در تلگرام

درست کردن آرشیو خصوصی در تلگرام , ترفندهای تلگرام

روش ساخت آرشیو خصوصی در تلگرام

با ساخت آرشیو خصوصی در تلگرام می توانید پیام ها، فایل ها، عکس ها یا ویدئوهای مورد نظرتون را برای خودتون بایگانی کنید. برای یادگیری این ترفند تلگرام با ما همراه باشید.

 

درست کردن آرشیو خصوصی در تلگرام, ترفندهای تلگرام, بایگانی کردن در تلگرام , ارسال محتوا به خودتان در تلگرام, آموزش تلگرام, اپلیکیشن تلگرام, آرشیو تلگرام

 

 

کاربران تلگرام، روش‌های مختلفی را برای ذخیره‌سازی پیام‌ها، فایل‌ها و عکس یا ویدئوهای خصوصی برای خودشان انتخاب می‌کنند که یکی از این روش‌ها افزودن خودشان به فهرست مخاطبان یا ایجاد یک گروه خصوصی یکنفره و ارسال محتوای موردنیاز به این گروه یا به خودشان است.

 

همان‌طور که می‌دانید این ترفندها به شما این امکان را می‌دهد محتوای موردنظرتان را برای خود ارسال کرده و هر زمان از هر دستگاه مجهز به تلگرام به آنها دسترسی داشته باشید، اما آیا می‌دانید دیگر به استفاده از این ترفندها نیاز ندارید؟ تلگرام در جدیدترین نسخه خود این قابلیت را به یکی از امکانات پیش‌فرض موجود در برنامه تبدیل کرده و برای استفاده از آن کافی است از روش زیر کمک بگیرید:

 

آموزش ایجاد آرشیو خصوصی در تلگرام

تلگرام نصب شده روی دستگاه هوشمندتان را به جدیدترین نسخه ۳.۱۱ به‌روز کنید.

 

برای ارسال محتوا به خودتان و ذخیره‌سازی در فضای ابری شخصی، کافی است به بخش مخاطبان (Contacts) مراجعه کنید و ابتدای فهرست روی نام خودتان فشار دهید.

 

شما می‌توانید پس از مراجعه به منوی اصلی نیز روی آیکون ابر که در کنار نام کاربری و شماره تلفن همراهتان به‌نمایش درآمده فشار دهید.

 

حالا می‌توانید هر محتوایی را در پنجره به‌نمایش درآمده ارسال کنید و مطمئن باشید بجز خودتان هیچ کاربری قادر به مشاهده آن نبوده و این اطلاعات تا زمانی که آن‌ را حذف نکنید، در هر زمان و از هر دستگاه توسط اپلیکیشن یا سرویس وب تلگرام قابل دسترسی است.

پس همین الان دست بکار شوید و برای خودتان آرشیو خصوصی ایجاد کنید.

منبع:جام جم آنلاین

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 15, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...