جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

روش‌های افزایش اعضای کانال تلگرام / افزایش ممبر

افزایش اعضای کانال تلگرام,افزایش ممبر

روش های افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام ( Telegram ) با روش های غیر معمول نظیر ربات ها و نرم افزارهایی که در این روزها در اینترنت فراوان یافت می شود ، نه تنها موثر نخواهد بود بلکه در بیشتر موارد باعث هدر رفتن زمان و پول شما خواهد شد.

از زمانی که کانال ها توسط تلگرام ارائه گردیدند به دنبال آن کانال های زیادی با موضوعات مختلف توسط کاربران ایجاد شدند و از این رو برای مدیران کانال ها موضوعی که پیش می آید این است که چطور بتوانند تعداد اعضاء کانال را افزایش بدهند. خب برطبق معمول همیشه افراد به دنبال راحت ترین راه می گردند و به این فکرهستند که راه صد ساله را یک شبه طی کنند و اعضاء کانال را افزایش دهند که متاسفانه این کار در تلگرام امکان پذیر نیست.

برای افزایش اعضای کانال تلگرام میتوانید پیام انبوه بفرستین که این کار هزینه ی بسیار بالایی دارد، و همچنین میتوانید که با کانالهای بزرگ تبادل بزنید که این راه هم دردسر داره و پرخرجه ،اما با انجام چند نکته شما میتوانید اعضای کانال خود را روز به روز افزایش دهید و به جای تبلیغات پرخرج با چند دقیقه فعالیت در روز اعضای واقعی با افزایش روز افزون خواهید داشت.

 

افزایش اعضای کانال تلگرام,افزایش ممبر

 

توصیه هایی برای افزایش اعضای کانال 

ابتدا هدف خود را درساخت کانالتان مشخص کنید و به هیچ عنوان بعد مدتی لینک و موضوع کانال و تغییر ندهید، حالا با نکات زیر کانال خود را بزرگ کنید:

۱- اگر میخواهید مخاطبان را به کانال خود جذب کنید بهترین راه جذب مخاطبین ارائه و تولید مطالب ارزشمند است طوری که مخاطبین فعلی کانال تشویق شوند تا اقدام کنند به پخش و نشر کانال شما در گروه های دیگری که در آنها عضو هستند و افرادی که در آن گروه ها عضو هستند با دیدن مطالب بازنشر شده از کانال شما و پسندیدن آن به عضویت در کانال شما تشویق شوند.

۲- مورد اولی که خیلی مهم است باید تصویر لوگو و توضیحات (Description) مناسبی برای کانال خود انتخاب کنید.

۳- نکته ی دوم باید حتمادر انتهای هر پستی که در کانال منتشر می کنید شناسه (ID, Username) کانال یا URL (لینک) آن را قراردهید تا اگر که پست های کانال توسط اعضاء در گروههای دیگر فوروارد میشوند لینک کانال هم فرستاده شود.

۴- نکته سوم آن است که اگر در گروههایی عضو هستید می توانید مطالب کانالتان را همراه با لینک زیر آن در گروهها منتشر (Forward) کنید تا توسط اعضاء گروه ها دست به دست شود. این کار شما یکی از موثرترین راه ها می باشد. البته این را بدانید و بیاد داشته باشید که در تبلیغ کانال ها حتما از عکس و تصویر و لینک دعوت استفاده کنید.

۵- کانال های سرگرمی و حاوی مطالب بهتر از کانالهای تجاری و فروش محصول در جذب اعضا موثر است.

۶- تبادل با کانالها هم به افزایش اعضا کمک میکند، اما معمولا با اعضای یکسان تبادل میکنند

۷- کانال تلگرام این قابلیت را دارد که چند ادمین انتخاب کنید، اگر افراد مورد اعتمادی میشناسید آنها را ادمین کنید تا به شما در انتشار مطالب کانالتان یاری دهد.

۸- دوستان عزیز شما هم می توانید برای افزایش اعضا و گسترش کانال خود اسم کانال خودتان را در قسمت نظرات ارسال کنید.

۹- سعی کنید حتماً نوع کانال عمومی باشد، هر کاربر می تواند ۴ کانال عمومی (Public) داشته باشد. زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجو کاربران نمایش داده می شوند و این خود می تواند یکی از راه های جذب عضو باشد.

۱۰- منتشر کردن اطلاعات و نشانی URL کانال در وب سایت های اینترنتی است و شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، گوگل پلاس، لاین و … نیز می تواند مفید باشد.

 

منبع: شبره/گجت نیوز

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 16, میانگین امتیاز: 3,25 از 5)
Loading...