سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

آموزش بافت ست شنل و کیف (عکس)

آموزش بافت ست شنل و کیف (عکس)

آموزش بافت ست شنل و کیف : ۸۳ دانه سر بیاندازید و دانه ها را به ترتیب زیر تقسیم نمایید. ۲ تا زیر یکی رو ۱۲ تا ساده ( بافت ساده از روی کار به صورت دو رج رو دو رج زیر دیده شود ) یکی رو ۲ تا زیر ۳ تا رو ۴ تا زیر ….

آموزش بافت ست شنل و کیف (عکس)

وسایل لازم :

۱ . کاموا ۴ کلاف  ۱۰۰ گرمی

۲ . میل شماره ۴

۸۳ دانه سر بیاندازید و دانه ها را به ترتیب زیر تقسیم نمایید. ۲ تا زیر یکی رو ۱۲ تا ساده ( بافت ساده از روی کار به صورت دو رج رو دو رج زیر دیده شود ) یکی رو ۲ تا زیر ۳ تا رو ۴ تا زیر (پیچ دوتایی) ۱۰تا رو ۸ تا زیر (مدل وسط پیچ و لوزی) ۱۰ تا رو ۸ تا زیر (۲تا پیچ چهارتایی) ۴ تا رو ۲ تا زیر یکی رو ۱۲ تا ساده (بافت ساده از روی کار به صورت ۲ تا رج زیر و ۲ رج رو دیده شود) یکی رو ۲ تا زیر.دانه ها را به شکل گفته ببافید.۸ دانه ی زیر را در وسط بافت مانند نقشه و تصویر با تمایل دانه های زیر به سمت چپ و راست و جا به جایی آن ها با دانه های رو در طرفین بصورت لوزی و پیچ ببافید. ۱۶ دانه ی ابتدای رج را کمتر از بقیه دانه ها ببافید. به این ترتیب که هر ۴ رج یکبار ۱۶ دانه را نبافته برگردید و بقیه دانه ها را ببافید. به این ترتیب بالای شنل کمتر و پائین آن بیشتر بافته میشود. پس از اینکه بلندی بافت به ۵۰ سانتیمتر رسید کور کنید و دو سر بافت را بهم بدوزید.

کیف :

۱ . کاموا ۳ کلاف ۱۰۰ گرمی

۲ . میل شماره ی ۴

تکه ی اول :

۵۴ دانه سر انداخته به ترتیب زیر تقسیم بندی نموده و مدل را مانند شکل ببافید تا مستطیلی به طول ۴۰ سانتیمتر و عرض ۲۸ سانتیمتر بدست آید. ۵ تا رو ۸ تا زیر (۲ تا پیچ) ۱۰ تا رو ۸ تا زیر (پیچ و لوزی وسط) ۱۰تا رو ۸ تا زیر (۲ تا پیچ) ۵ تا رو (۲ تکه ببافید) تکه دوم: ۲۲ دانه سر انداخته به صورت ۲ تا رو ۸ تا زیر (۲ تا پیچ) ۲ تا رو ۸ تا زیر (۲ تا پیچ) ۲ تا رو ببافید تا مستطیلی به عرض ۱۰ سانتیمتر و طول سه ضلع مستطیل به دست آورید سپس آنرا به ۳ ضلع مستطیل های بافته شده بدوزید.

 

ایران مطلب

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 10, میانگین امتیاز: 3,20 از 5)
Loading...