پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

عکس سوپر مدل انگلیسی (مدلینگ لباس زیر زنانه) که مسلمان شد

مسلمان شدن مدل لباس های زیر زنانه

عکس سوپر مدل انگلیسی - کارلی والتز مدل سکسی - Carley Watts

خانم “کارلی والتز” ۲۴ ساله یک سوپر مدل انگلیسی لباس زیر زنانه مشهور و معروف است که با مسلمان شدنش نقل محافل خبری این کشور شده است.

وی بعد از آشنایی و علاقه مند شدن به یک محافظ تونسی در این کشور تصمیم گرفته است مسلمان شود و میگوید از این به بعد جز برای شوهرش اندامش را به نمایش نخواهد گذاشت.

او با همسرش در تعطیلاتی که سال گذشته میلادی در تونس داشت آشنا شد و میگوید در این ازدواج بسیار مصمم است . او به همراه دختر ۲ ساله اش به تونس رفته است و در کنار خانواده شوهرش زندگی میکند تا هم آداب اسلام را بیاموزد و هم برای ازدواجش آماده شود.

وی در مصاحبه اش میگوید: اکثر دوستانم تصور میکنند من دیوانه شده ام و این احساس را یک وسوسه زودگذر میدانند. به نظر آنها من به دلیل شغلی که داشته ام و عادت به پوشیدن لباسهای باز و نوشیدن مشروب نمیتوانم مسلمان شوم اما من طور دیگری فکر میکنم. به نظر من در دین اسلام به زن اهمیت و ارزش زیادی نهاده شده است و این مسئله ای است که مرا به اسلام تشویق میکند. زنان در اسلام از امنیت زیادی برخوردارند. و من خوشحالم که دیگر بدنم را وسیله سوء استفاده رسانه ها قرار نمیدهم. من جز برای همسرم حجابم را برنمیدارم.
او اضافه میکند دوست دارد زندگی خوبی داشته باشد و مطمئن است که این آرامش را در سایه اسلام بدست خواهد آورد.

مدلینگ مشهور و معروف انگلیسی مسلمان شد

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 20, میانگین امتیاز: 4,65 از 5)
Loading...